BRANDING

I AM SUPERJUICE

Description

IAM SUPERJUICE

     

Branding

Challenge

Iam Superjuice is een internationaal sappen merk gespecialiseerd in low-calorie exotische sappen. Naast exotische sapjes heeft het bedrijf een mooie bedrijfsfilosofie achter de merknaam Iam Superjuice. Tot op het heden is de groei van het bedrijf te wijden aan directe verkoop en het gebruik van POS materialen. Het bedrijf wilde graag groeien van het verkopen van een product, naar het verkopen van een merk. Wat is het verhaal achter het merk, wat zijn de kernwaarden en met welk gevoel willen wij onze klanten achterlaten?

Oplossing

Middels een diepte interview met de oprichter van Iam Superjuice hebben wij het merkverhaal oftewel brand story achterhaald en gedefinieerd. Dit vormde de basis voor het samenstellen van de Iam Superjuice Brand Manual waarin de brand story, tone-of-voice, kernwaarden en imagery is vastgelegd. Op basis van deze Brand Manual is een Content Strategy geschreven en een Content Creation Premium pakket toegepast met een volledig geregisseerde fotoshoot op locatie.

Details
  • Category: BRANDING
  • Iam Superjuice - Firoz Moendir “Ik ben erg trots op de internationale expansie van Iam Superjuice. We zijn inmiddels verkrijgbaar in 23 landen over de hele wereld terwijl we zijn begonnen vanaf niks. We zijn een bottom-up bedrijf met een mooi verhaal erachter. Damn Good Brands heeft dit verhaal voor ons ontrafeld, verwoord en vastgelegd in een brandbook. Op basis daarvan hebben ze een weergaloze fotoshoot georganiseerd die onze verwachtingen heeft overtroffen!”